Postoji mnogo mitova o bezbednosti električnih automobila. Istina je da ih njihove najsavremenije tehnologije čine bezbednim kao što su i konvencionalni automobili sa klasičnim motorima.
Da, električni automobili koriste sisteme visokog napona. Međutim, moderne tehnologije su dizajnirane tako da ne predstavljaju apsolutno nikakav rizik od strujnog udara tokom vožnje ili punjenja.
Ne postoje rizici povezani sa punjenjem po kiši, korišćenjem autoperionice, pa čak ni ako je električni automobil poplavljen. Sve električne komponente su potpuno zaštićene da garantuju potpunu sigurnost.
Rizik od požara u električnom vozilu je jednako nizak kao i u vozilima sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Naši inženjeri posebnu pažnju posvećuju sprečavanju preopterećenja jedinice za skladištenje energije. Sofisticirana sigurnosna tehnologija minimizira rizik od električnog ili toplotnog preopterećenja.
Svi ključni indikatori električnih automobila, kao što su temperatura baterije, stanje napunjenosti i drugi sistemi, stalno se prate kako bi se osigurala maksimalna sigurnost.
Nažalost, nezgode se dešavaju. Međutim, sa našim električnim automobilima želimo da obezbedimo maksimalnu bezbednost kako za sve putnike u našim električnim automobilima, tako i za druge na putu.
Naše baterije za električne automobile su izolovane i smeštene u donjem trapu automobila, gde su dobro zaštićene.
Eniaq je dobio najvišu ocenu od pet zvezdica na Euro NCAP referentnom testu za bezbednost pri sudaru.
U slučaju sudara, električne komponente u našim električnim automobilima se automatski odvajaju od baterije za milisekundu.
Pošto se baterija automatski isključuje tokom sudara, putnici i druge osobe (kao što su spasioci) su zaštićeni od strujnog udara.
Pošto je baterija postavljena u donji deo automobila, baterija ostaje neoštećena čak i nakon deformacije karoserije.
Škoda podržava specijalnu obuku za vatrogasce i pruža posebne informacije i listove sa podacima za spasavanje koji im pomažu da se nose sa oštećenim električnim vozilima.