This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.
Istorija kompanije

1956 - 1965

Pedesete godine prošlog veka pripadaju Škodi Felicii, za kojom je potražnja bila mnogo veća od proizvodnih kapaciteta. Početkom 1960-ih, fabrika prolazi kroz opsežnu modernizaciju, a 1964. godine proizvodna linija pokreće potpuno novu Škodu 1000 MB.

1959

Škoda modernizuje seriju modela 440, 445 i 450. Modeli su dobili nova imena – Octavia, Octavia Super i Felicia.

1964

Koristeći čehoslovački patent iz 1922. godine, Škoda gradi liniju za livenje aluminijuma pod pritiskom za svoj najnoviji model. To znači da je kompanija tada imala na raspolaganju najmoderniju livnicu u Evropi. Pogon Škode 1000 je prvi serijski proizveden motor koji koristi livenje aluminijuma pod pritiskom. Uz brojne modernizacije, motor se proizvodio skoro 40 godina. Jedan od najboljih automobila od 1,0 l u to vreme, Škoda 1000 MB sa motorom na zadnjoj osovini, izlazi na tržište. Naslednik Populara, model nudi idealan paket cene, upotrebne vrednosti i operativnih troškova.

1965

Škodini terenci kao što su Trekka i Skopak proizvode se na Novom Zelandu, Pakistanu i Turskoj. Delovi se takođe isporučuju iz Mlade Boleslave, a montažu vrši uvoznik na licu mesta uz pomoć Škodinih tehničara.